Over mij + reviews

Mijn naam is Margriet en ik woon in de gemeente Midden-Drenthe.

In mijn werk als opruimcoach komen mijn ruime ervaring in het coachen van mensen en het goed kunnen ordenen samen. Een goede afstemming met de klant vind ik heel belangrijk. Dit bereik ik door vooral goed te luisteren en veel vragen te stellen. Mijn kracht is dat ik structuur bied zonder de regie over te nemen. De klant bepaalt en beslist! Het is motiverend en inspirerend voor zowel de klant als mijzelf snel en zichtbaar resultaat te zien. 

Ik heb 25 jaar gewerkt als psychiatrisch verpleegkundige. Sinds 2006 werk ik als psychologisch medewerker. Daarnaast ben ik werkzaam als cognitief trainer waarbij ik mensen coach die na bijvoorbeeld een hersenbloeding problemen hebben met aandacht en concentratie, een verminderd overzicht hebben of moeite met plannen. In 2018 heb ik de erkende opleiding tot professional organizer gevolgd.

Ik ben aangesloten bij de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers.

Reviews

"Na mijn verhuizing van groot naar klein stonden, behalve de woonkamer, alle kamers vol met verhuisdozen en boxen en de nodige losse spullen. Ook de garage was volgebouwd. Mijn bed was nog net bereikbaar. Waar te beginnen? Ik zag door de bomen het bos niet meer. Als ik een deur opende, gooide ik die met dezelfde vaart weer dicht. Dit duurde maanden tot ik van een kennis de naam van Margriet doorkreeg. Ik belde haar en we maakten een afspraak. Haar eerste stap was: de boel inventariseren. Met mijn tegenzin voor opruimen werd het ruimen in blokken van 2 uur gedaan. Dat kon ik net aan. Ergens moest er ruimte worden gecreëerd. We startten met de garage. Grote dingen werden meteen weggedaan of zodanig gestapeld dat er ruimte kwam. Margriet zorgde er ook voor dat de spullen die ik niet meer gebruikte (snel) door iemand werden opgehaald. Zo ging het kamer voor kamer. Na elke kamer voelde ik me beter, kreeg eindelijk ook weer energie om zelf wat aan te pakken.

Met plezier kijk ik nu naar de opgeruimde vertrekken. Het geeft rust. Mocht het ooit weer "dichtslibben" dan weet ik waar ik moet zijn. Ik kan Margriet dan ook van harte aanbevelen wanneer je met hetzelfde probleem worstelt.  Jenny Blonet 

"Margriet heeft mij geholpen bij het voorbereiden van mijn verhuizing en het herinrichten van mijn keuken en administratie. Ik heb haar ervaren als iemand met hart voor de zaak. Ze stemt het tempo af op mij, neemt de regie niet over en dat is fijn! Ze ondersteunt op een prettige manier om het vol te houden wanneer je het even niet meer ziet zitten. Zodat uiteindelijk de dingen die moesten gebeuren ook gedaan werden." - Maaike

"In één ochtend heb ik samen met Margriet een deel van mijn administratie eindelijk eens aangepakt. Om 9 uur begonnen we met 5 volle dozen en om 12.00 uur was het teruggebracht naar 2 overzichtelijke ordners. Margriet heeft me op een prettige manier daarin begeleidt waarin ze vanuit haar regie mij structuur en ordening aanbood. Ze heeft een manier van werken waarin ze weet aan te sluiten bij de klant. Sindsdien is het voor mij geen probleem meer om dit deel van mijn administratie op orde te houden. Ik weet waar ik het op moet bergen en kan het makkelijk weer terugvinden." G. 

VOOR                                                  NA

 

 

 


"Eindelijk die kast opgeruimd en nog ruimte over ook! Omdat Margriet meehelpt en structuur geeft is het veel makkelijker dan wanneer ik het alleen had moeten doen. Ik werd zo enthousiast van het resultaat dat ik daarna zelf de hele kelder heb opgeruimd!" E.

VOOR                                                                                               NA